ابزار Google mobile friendly test
نوشته شده توسط : افتخاری


گوگل به صراحت اعلام کرده که وب سایت‌هایی که ریسپانسیو نیستند، جايگاه کمتری در نتیجه ها خواهند گرفت؛ حتی با الگوریتم mobile first index اولیه ورژن گوشی صفحه های را ایندکس می‌نماید تا عده ای که به یوزرها موبایلی خویش هم اعتنا می‌نمایند، در موضع فراتر قرار دهد.

گوگل ابزاری پباده سازی کرده که تلفن همراه فرندلی بودن تارنما شمارا آنالیز می‌نماید تا مشاهده کنید مخاطب تارنما شما‌را در صفحه ها اکران کوچک مثل تلفن همراه صحیح مشاده می‌نماید یا این که نه.

گوگل تلفن همراه فرندلی: ابزار بهینه سازی
11. xml-sitemaps
تارنما مپ یا این که نقشه وب سایت، یک کاغذ از سایت شماست که با لیست کردن نشانی کلیه صفحاتتان، به ربات‌های موتور کاوش یاری می‌نماید شل‌خیس سایتتان را چک و ایندکس نمایند.

درصورتی که وبسایت شما وردپرسی میباشد که پلاگین‌های متعددی برای طراحی سایت مپ برای‌تان وجود داراست. ولی در صورتیکه از وب سایت‌‌هایی با cms‌های منحصر استعمال میکنید، احتمالا برای طراحی وب سایت مپ به خلل می‌خورید. در‌این حالت میباشد که ابزار بهینه سازی مجانی xml-sitemaps کمکتان می‌نماید.

ابزار xml-sitemaps

همانگونه که در تصویر بالا می بینید، می توانید ابزار سئو  نشانی تارنما خودتان را در فریم معلوم گردیده وارد فرمائید و سپس هم با زدن دکمه start در انتظار ساخته شدن پوشه وب سایت مپ وب سایت خودتان باشید. بعداز اینکه فولدر ساخته شد، می بایست آن را در آدرسی مثل example.ir/sitemap.xml قرار داده و منتشر و بعد نشانی ظریف ورقه تارنما مپ را از روش سرچ کنسول به گوگل معرفی فرمایید.

12. keywordtool
در بخش گذشته گفتیم که Keywordplanner وقتی برای شما مجانی و قابل دسترس میباشد که از تبلیغات گوگل به کار گیری کرده باشید. اما کیورد پلنر تا یک‌سری سال پیش که ابزار گوگل در مشت تمامی وبمستران بود، کسی نیاز به ابزار دیگری برای پژوهش ها لغات کلیدی نداشت. ولی هنگامی این ابزار از دسترس مخاطبان معمولی بیرون شد، وبمستران به ابزارهای رایگانی نیاز پیدا کردند که بتوانند در جستن کلمه ها کلیدی دارای ارتباط به کسب‌وکارشان به آن ها یاری دهد.

الگوریتم دزدان دریایی گوگل چه‌گونه با دزدی محتوا تقابل می‌نماید؟مسلما بخوانید: الگوریتم دزدان دریایی گوگل چه گونه با دزدی محتوا رویا رویی می‌نماید؟
اکثر اوقات ابزارهای فعلی که برای این فعالیت تشکیل شده، غیر بدون پول و مبلغی می‌باشند. ابزار Keywordtool هم همچنین! ولی در وضعیت مجانی هم این ابزار داده ها بسیار نیکی راجع به کلماتی که مخاطبان کسب و کارتان کاوش می‌نمایند به شما میدهد. تحت عنوان مثال به تصویر زیر نگاه نمایید:

keywordtool

همانگونه که می بینید، با کاوش واژه و کلمه فراگیری بهینه سازی درین ابزار، تعداد متعددی کلمه و واژه کلیدی شبیه که به وسیله مخاطبان کاوش می گردد به اینجانب اکران داده گردیده. در ورژن مبلغی، داده ها بیشتری مثل تعداد کاوش کلمه ها و همچنین لغات بیشتر به شما نشان داده می شود.





:: برچسب‌ها: ابزار سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: